F.A.Y.N. GIBALNA TERAPIJA

Z AEQ metodo® varno, nežno, razumsko in dolgoročno odpravljamo vzroke za kronične bolečine. To je izobraževalni proces, z njim sebe ‘prekvalificiramo’ ter zavestno spremenimo svoje obnašanje, držo in gibanje. Je aktivna, ne pasivna metoda, je uspešen način čutno-gibalnega organskega učenja, ki nas nauči odpraviti vzroke večine kroničnih bolečin v mišicah in gibalnih omejitev v življenju.

AEQ metoda® je nastala z nadgradnjo klinične somatike (iz lat. clinice znanost o zdravljenju ležečih, ter gr. sôma telo) je preučevanje some, pri čemer soma ni le to, kako sami v prvi osebi dojemamo svoje telo, temveč tudi to, kako ga nadzorujemo. Soma je skupek čutno-gibalnih funkcij, od katerih so nekatere zavestne in hotene (delujejo pod vplivom naše volje) ter smo se jih naučili, druge pa so tiste, ki smo se jih naučili kot otroci, pa nato nanje ‘pozabili’.

AEQ metoda® je nadvse učinkovita pri lajšanju in odpravi kroničnih bolečin in stanj, kot so:

  • glavoboli / migrene
  • bolečine v čeljusti (TMJ sklep)
  • bolečine v vratu
  • wiplash (udarec od zadaj)
  • zmrznjena rama
  • toracic outlet syndome
  • plitko dihanje
  • fibromialgia
  • išias
  • piriformis sindrom
  • bolečine v hrbtu
  • disc hernia
  • hiperkifoza
  • hiperlordoza
  • skolioza
  • burstitis
  • sindrom dolge noge
  • osteoartritis
  • teniški komolec
  • karpalni kanal
  • bolečine v kolenu
  • tendonitis
  • plantarni fasciitis
  • mišični krči
  • bolečine v sklepih
  • olajša nosečnost in porod
  • zmanjša in odpravi menstrualne bolečine
  • zmanjša in odpravi kronično utrujenost in izgorelost
  • pomaga pri depresivnih stanjih

Uporaba somatske logike odločanja, bolj urejeno gibanje ter povečana sposobnost usmerjanja pozornosti, ki jo redno učenje AEQ metode® prinese med drugim izboljša:

  • zavedanje oblik in povezanosti okostja in telesa
  • zmanjša in uravnoteži nepotreben mišični tonus
  • zmanjša napor vsakodnevnega gibanja
  • optimizira gibanje, ki je potrebno za izvedbo vsakdanjih opravil in dela in športa
  • izboljša pozornost in občutljivost odklonov od običajnega gibanja
  • izboljša ravnotežje in orientacijo v prostoru
  • razširi raznolikost pristopa k odpravi problema ter povrne uporabo domišljije pri doseganju ciljev
  • zmanjša utrujenost in poveča zmožnost za gibanje, delo in šport
  • izboljša držo, dihanje ter regeneracijo po naporih
  • izboljša zdravje, počutje in sposobnost za delovanje
  • izboljša koordinacijo pri vseh gibih
  • izboljša sposobnost učenja tako organskega kot klasičnega
  • vodi do večjega samozavedanja

%d bloggers like this: